Selamat kembali ke sekolah.

by - February 17, 2013


kalau perasan, post dalam blog ini makin lama makin kurang. entah kenapa bila usha balik post-post lama rasa nak buang; nak hapuskan semuanya. banyak jugak yg aku dah delete. daripada 200+ post sekarang tinggal 100+ je. ada post yg aku delete sebab selekeh. serabut.......... argh whatever. ada yg gambar-gambar dalam post tu dah hilang jadi nampak macam kosong sangat. entah. rasa nak delete semuanya pun ada. tapi sayang pulak..... banyak kenangan dalam post-post lama tu. argh! biarkan jelaa.

dashboard pun aku dah kemas baik punya. dah tak semak sarat sesak lagi dah.

memandangkan hari ini hari ahad. esok adalah isnin. ini bermakna cuti sekolah sudah berakhir. dan aku telah menggunakan cuti aku dengan sebaiknya. bercuti dengan keluarga -- itu paling menyenangkan. seronok. puas. terima kasih ibu dan ayah. untuk semuanya :)

homework yg telah seminggu ditinggalkan memanggil-manggil aku. gila. memang gila.
selamat kembali ke sekolah semua. selamat dapat kerja rumah baru. yg lebih banyak -.-


You May Also Like

0 comments

Be nice please. Thank you ♥