Hari yang tak berapa nak ceria.

by - December 31, 2015


Assalamualaikum.

Beberapa hari ni aku busy (banyak) sampai tak sempat nak update blog. Aku sempat buka blog update senarai peserta segmen bloglist je. Nak blogwalking memang tak ada masa. Dah 4 hari straight keluar rumah atas macam-macam urusan. Pergi hospital, pergi beli barang dapur, pergi sekolah beli buku, pergi kedai telefon.

Aku tengah bengang sebenarnya ni sebab LCD handphone aku rosak. Huhuhu. Hari tu dah hantar repair kat kedai, lepas tu balik rumah rasa macam entah apa-apa punya lcd je dia bagi aku. Dengan skrin tak sensitif. Back button pun kadang-kadang macam nak ajak bergaduh. Dahlah bayar mahal. Dulu pernah jugak tukar lcd tapi 200 lebih je, kali ni.. ergh. Kalau elok tak apa jugak, ni macam #@%&*#. Sakitnya hati T_T

By the way, mungkin petang ni aku akan tamatkan segmen ni since aku memerlukan sedikit masa nak undi nombor dan update bloglist baru. Hehehe. Esok dah tahun baru! Tapi rasa macam tak ada mood pulak :'/

You May Also Like

0 comments

Be nice please. Thank you ♥